sjuk.. (nachricht an Franziska) ♥

Hej igen allesammans!
 
åhh hur jag inte orkar vara sjuk längre!
nu har jag varit sjuk hela förra och denna vecka! började med att jag åkte hemma förra måndagen..
okej här kommer listan på min lilla sjukhet (eller vad man nu säger..)
 
40 graders feber
ont i huvudet
förkyld
hosta
 
men nu efter att ha gtt runt som en zombie flera flera dagar så mår jag faktist bättre!
nej men heeelt ärligt man tänker så här: åhh va soft att va sjuk hemma från skolan osv osv
men nej! det är inte soft :( det är jobbigt att sova.. då ba men hallå vänta... va...
usch usch usch säger jag bara!
 
 
just nu sitter jag och skypear med min lilla kusin Franziska
 hon blev 11 i år hon är väääärldens gulligaste! måste faktist säga att hon kan vara mognare än folk i min ålder oftast hahah åhh min lilla gulleplutt, länkade min blogg till henne men det förstod gon ju inte så mycket av...
så hon ska få ett eget litet meddelande här! :D ♥
 
 
FRANZISKA!
 
Heyyy klene!
na was geht ab? "alles was beine hat" "klari fari" ooooh du spinner
ICH HAB DICH SO LIEB MEINE KLEINE!!
diese nachricht kannste lesen, gäh? ;)
10 küsschen für meine kleine Franziiiimaus :3 ♥
 
 
PUSS OCH KRAM HELA DAN // SASKIA
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback