Ny blogg! ♥

Hej!
namnet var Saskia, jag är 13 år och snart fyller jag 14.
livet i Enköping kanske låter tråkigt men faktist inte... jag flyttade till Enköping året jag började fyran, innan det bodde jag i Stockholm (Bromma) klart att jag hellre skulle bo i Bromma än i Enköping.. men nu är det såhär...
och jag har kommit över "HATAALLTSOMHARMEDENKÖPINGATTGÖRA"-stadiet.
men jag tänker inte neka att jag hatar att gå upp klockan 05.30 nästintill varje dag,
jag går  nämligen i skolan i sundbyberg (Kulturama DansSångTeater linje) där har jag gått sen andra terminen i sexan. första terminen gick jag i tyskland (jag är nämligen tysk)  
jag älskar att dansa! jag har dansat i 4 år. helst dansar jag: hip hop, breakdance och dancehall, jag har dansat annat förut som
show-jazz, locking, disco men  det fastnade jag inte riktigt för..
kulturama är ju jazz/mordern/"balett" inriktad vilket inte riktiiiiigt är min stil.. men aja kul  att dansa iallafall..
jag drömmer om att bli skådespelerska, danslärare, make up artist eller fotograf :3
okej ingeeen kommer orka läsa detta så nu räcker det haha!
 
 
Puss hej! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback